Для досконалості меж не існує!!!
Рада зустрічі зі своїми улюбленими викладачами.
Приємні враження від застосування геосервісів для знайомства.
Гарна технологія 3/2/1 - буду використовувати у своїй діяльності: довелося поміркувати.
Рада зустрічі зі своїми улюбленими викладачами.
Приємні враження від застосування геосервісів для знайомства.
Гарна технологія 3/2/1 - буду використовувати у своїй діяльності: довелося поміркувати.
Хоча за вікном і дощова погода, та відриватися від комп'ютера бажання немає.
Цікавий підхід створення буклету для реклами методу проектів.
Чи то погода, чи не знаю що, але дещо одразу було незрозумілим у постановці задач на виконання, проте згодом розвиднялося.
Звертала увагу вже здебільшого на певні деталі та акценти в опрацюванні матеріалу.
Особлива вдячність за руханки та цікаві вправи для зняття напруження.
Враження приємні, працювалося легко.
День третій “Ось і потрібно замислитись”
Найскладнішою частиною роботи сьогоднішнього дня для мене було вибрати тему з мого предмету та поставити питання, оскільки я хочу на практиці навчитися використовувати метод проектів при вивченні саме програмового матеріалу під час уроків. Над цим мені варто ще попрацювати.
Найулюбленішою частиною для мене була робота з блогами так, як я на практиці використовую ведення блогів для онлайн підтримки уроків.
Робота по визначенню учнівських завдань за Блумом і Гарднером цікава і дозволила мені уявити більш цілісну картину роботи над проектом.
Я хочу звернути увагу на те, що відомий вже інструмент календар в пректі створюють учні плануючи хід роботи над проектом і вже в ході роботи доповнювати його вітними матеріалами.
День п'ятий “Вчись критично мислити”
Матеріал цього дня навчання ще раз показав, що критичне мислення та медіаграмотність є невід'єною частиною успішної людини ХХІ століття.
День шостий “Розмаїття ресурсів”
Найскладнішою частиною цього дня було те, що я ознайомилася з новими ресурсами інфографіки, проте навичок роботи замало. Над цим треба попрацювати.
Чи то погода, чи не знаю що, але дещо одразу було незрозумілим у постановці задач на виконання, проте згодом розвиднялося.
Звертала увагу вже здебільшого на певні деталі та акценти в опрацюванні матеріалу.
Особлива вдячність за руханки та цікаві вправи для зняття напруження.
Враження приємні, працювалося легко.
День третій “Ось і потрібно замислитись”
Найскладнішою частиною роботи сьогоднішнього дня для мене було вибрати тему з мого предмету та поставити питання, оскільки я хочу на практиці навчитися використовувати метод проектів при вивченні саме програмового матеріалу під час уроків. Над цим мені варто ще попрацювати.
Найулюбленішою частиною для мене була робота з блогами так, як я на практиці використовую ведення блогів для онлайн підтримки уроків.
Робота по визначенню учнівських завдань за Блумом і Гарднером цікава і дозволила мені уявити більш цілісну картину роботи над проектом.
День четвертий “Відоме в новому значенні”
Я хочу звернути увагу на те, що відомий вже інструмент календар в пректі створюють учні плануючи хід роботи над проектом і вже в ході роботи доповнювати його вітними матеріалами.
День п'ятий “Вчись критично мислити”
Матеріал цього дня навчання ще раз показав, що критичне мислення та медіаграмотність є невід'єною частиною успішної людини ХХІ століття.
День шостий “Розмаїття ресурсів”
Найскладнішою частиною цього дня було те, що я ознайомилася з новими ресурсами інфографіки, проте навичок роботи замало. Над цим треба попрацювати.
Немає коментарів:
Дописати коментар